Menu - wybierz kategorię:
Newsletter
Podaj swój adres e-mail, jeżeli chcesz otrzymywać informacje o nowościach i promocjach.
Zaloguj się
Nie pamiętasz hasła? Zarejestruj się
Reklamacje i zwroty

Usługodawca jako sprzedawca odpowiada wobec Konsumenta za niezgodność z Umową sprzedaży Towaru zakupionego przez tego Konsumenta, w zakresie określonym ustawą z dnia 27 lipca 2002 r. o szczególnych warunkach sprzedaży konsumenckiej oraz o zmianie Kodeksu cywilnego.

Reklamacje, z tytułu niezgodności Towarów z Umową Sprzedaży można składać pisemnie bezpośrednio na adres Usługodawcy lub pocztą e-mail na adres biuro@szafakosmetykow.pl

DIZ Krystian Gazda

ul. Poprzeczna 48

38-420 Korczyna

W przypadku stwierdzenia przez Konsumenta niezgodności Towaru z Umową sprzedaży Konsument powinien odesłać Usługodawcy reklamowany Towar wraz z opisem niezgodności.

Konsument jest zobowiązany do zawiadomienia Usługodawcy o stwierdzonej niezgodności Towaru z Umową sprzedaży w terminie do 2 miesięcy od dnia stwierdzenia takiej niezgodności, przy czym odpowiedzialność Usługodawcy z tytułu niezgodności Towaru z Umową sprzedaży trwa maksymalnie 2 lata od dnia wydania Towaru.

Usługodawca zobowiązuje się do rozpatrzenia każdej reklamacji w terminie do 14 dni.

Klient ma prawo zwrotu towaru bez podania przyczyny do 14 dni. Towar należy przesłać na adres siedziby firmy:

DIZ Krystian Gazda ul. Poprzeczna 4838-420 Korczyna

W opisie zwrotu należy podać numer konta do odesłanie kwoty za zamówienie oraz numer zamówienia.

Więcej szczegółów można uzyskać pod infolinią: +48.731883495

do góry
Sklep jest w trybie podglądu
Pokaż pełną wersję strony
Click Shop | Hosting home.pl